13.53


Jahopp, kanske man ska dra en liten update för en gångs skull! Sitter och sörplar lite kaffe och fundar över hur i helsike man ska få tag i någon lägenhet? Blir så trött på en del människor som man pratar med som inte förstår och bara säger "Men vadå, har du testat lulebo? Dom släpper ju lägenheter på direktbokning, är väl bara att boka in sig så får man en?"
Så förklarar man och så svarar dom lite hmm-ande som att man inte talar sanning och att det inte kan vara så svårt. Som att man inte är nog less över att man inte får någon lägga, blääääääääääää.

Jahaaaaaaa, annars då? Kan nöjt berätta att jag och Jojjsan har kommit igång med träningen ordentligt :D Vi har lovat varandra att inte komma med dåliga och lama ursäkter och peppa varandra när det känns tungt. Ja, vi har tagit oss i kragen helt enkelt! Så inpuls lär nog få mycket besök av oss i vinter ;)
Och jobbar gör jag, det jag får. Har vart lite gungigt och mycket korta pass och så blev jag sjuk förra veckan, men jag tar det jag får!

Ikväll tänkte jag och Johänna lyxa till det och äta sushi på sushibar, unna oss lite kvällsshopping på kvällsöppet på stan och sen köra ett IW-pass på inpan :D Man måste ju liva till det när vädret hänger som en grå vägg utanför fönstret!

Åh, vill btw åka utomlands igen! Eller boka en resa nånstans iaf så man har nåt att se fram emot :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback