18.55

Sitter och surfar runt på Stadiums hemsida på jakt efter friluftskläder! Fan jag äger ju inga rejäla såna (haha). Och imorgon är det back to buisness på dagis så kanske dags att införskaffa sig några såna kläder måntro :)
Kollar även på träningsskor, jag och Johanna hade nämligen tänkt ta oss i kragen och börja träna här snart! Dom här skulle jag gärna dra kortet för:


Har testat några liknande i sthlm och dom var lätta som fjädrar och sköna som fan! Men måste även ha i baktanke att jag måste köpa möbler och diverse när jag får en lägga. Någon som ids skänka en miljon? Helst igår!

Nu ska jag ta ett skönt bad, så sjukt skönt att mamsen har badkar i sin lägga! Sen blir det idol, té (det bästa med hösten) och uppladdning för jobb 7-15 imorgon. Länge sen jag var uppe så tidigt, skönt att det är på björx iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback