22.25

Sjuuuukt sämst på att få ner nåt här jag vet! Men händer inte så himla mycket spännande just nu. Dagarna går mest åt till jobb och träning, börjar komma igång mer och mer med träningen nu och det känns bra :)
Annars? Letar lägenhet, såklart. Det har visat sig vara ett evighetsprojekt, får helt enkelt fortsätta bo trångt med mamsen. Känns dock helt sjukt att det finns så lite hyreslägenheter? Helt stört faktiskt, men inte mycket man kan göra åt det..

Ännu en helg har passerat, en lugn sådan. Som vanligt får jag nästan säga, men den här tiden på året är inte kul att gå ut, stå och frysa i duggregn och förhoppningar om att Allstar ska leverera. Haha. Nåja, får se vad som händer på Halloween? Då kan jag i så fall partaja med otroligt gott samvete, har nämligen bara varit ut två gånger sen i augusti! Skönt.

Nåja, nu sitter jag och myser i mitt underbara underställ som jag inhandlade igår! Fyfan, det är det skönaste plagget jag någonsin ägt. Till och med skönare än onepiecen, jaaaapp! Dricker lite té och har provsmakat mitt goda bröd (!) som jag slängt ihop ikväll ;) Med keso i, sjukt gott! Annars har det vart en lugn söndag med ett lätt träningspass på inpan och sen kaffe med ywe och jojo, myys!

Nu ska jag strax lägga mig, imorn blir det jobb 13-17.30, sen ett mördarpass på inpan! Ladda, ladda!

Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback