Första advent

 

Haft en mysig första advent :-) Blev julskyltning i stan med Johanna och Ella. Lilla Ellisen fick träffa tomten och fick ett paket som innehöll två leksakstelefoner som visade sig vara populär ;-) Iaf mobilen, haha. Vi tog en fika på det nyöppnade fiket där Duka (?) låg förut, där fick vi trängas med ungefär 200 andra pers som också tänkte fika, men det var riktigt mysigt och fint därinne. Alltid kul med nytt! Sen gick vi runt lite och ett nytt iphoneskal med blingbling inhandlades, julklapp till mamsen och lite julpynt ;-)
När jag kom hem skulle jag och mami sätta ihop pepparkakshuset, det gick sådär.. jag pajjade taket och brände mig rejält av "limmet", har en stor blåsa på fingret haha.. Får göra ett nytt försök till veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback