21.54

Min nacke har bråkat med mig hela veckan, men nu börjar det äntligen kännas bättre som tur är! Hade ju nackspärr och var hemma från jobbet i måndags, men igår och idag har jag jobbat och jag kan ju inte påstå att det är rehab för min stackars nacke att lyfta och bära omkring på ett par rejäla 10-kilosklumpar. Men vad gör man inte för de små liven? :-)

Fick även veta mitt schema för december, förutom mellandagarna, och jag får jobba heltid nästan alla dagar i dec :-) Tror det är typ 4 dagar som jag inte är schemalagd och någon i huset lär säkert fråga om jag vill jobba dom dagarna också. Brukar vara så, alltid nån som är sjuk, ska göra diverse, vård av barn, semester osv. Och det är ju skönt att dom alltid frågar mig i första hand :-)

Sitter btw och surfar runt lite överallt och hittade den här fina:



Kommer från Cubus av alla ställen ;-) Synd att dom inte har nån webshop, då hade det nog blivit ett litet klick.. nåja, får väl helt enkelt gå in i butiken och se om den finns där! Känns nästan gammalmodigt att man inte kan klicka hem saker? Dagens samhälle..


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka fina bilder du har i din blogg.

Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: vad kul att du deltar i fjärde luckan! :D vinnaren kommer att presenteras imorgon i samma inlägg, så håll utkik! KRAM :)

2011-12-04 @ 22:44:24
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback