21.28

Ibland blir ju inte alla dagar som man tänkt sig och idag var en sån dag. Min kära nacke har busat till det så jag kunde inte gå och jobba som det var tänkt utan fick istället dyka ner i tigerbalsamburken och mest ligga ner. Ta det lugnt, äta lite, ta det ännu mera lugnt. Så det är väl ungefär vad jag gjort idag och jag är sjukligt rastlös efter en hel dag inomhus! Känner mig bättre nu iaf så imorgon blir det jobb som vanligt :-)
Känns dock som att en förkylning ligger och lurar nånstans också och det har jag verkligen ingen lust med nu!

Btw så jag känner jag mig lite smått besatt av julen just nu. Går omkring och ler åt allt fint julpynt, planerar julklappar, äter pepparkakor och håller tummarna hårt på massa snö och många minusgrader snart ;-) Känner mig nöjd med det mesta för tillfället! Nattinatti :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback