21.24

Har suttit en timme och försökt mig på en bloggdesign, men vem lurar jag? Det GÅR ju inte! Vill verkligen ha en fin design, skulle blogga mycket mer då.. undra om det går att köpa en, haha, så fall gör jag fan det!

Sitter iaf och tar igen mig efter Thompas mördarpass på Inpan två dagar i rad! För Johanna tredje ;-) Jävlar i mig, benen känns en aaaaning mer stela än vanligt.. han kan sin grej Thomas! Känns skönt att jag numera ser träningen som en grej jag gör, typ som att jag borstar tänderna varje dag. Det är så bra när man tar sig över den där kanten av slöhet och lathet och bara kör. Man känner sig verkligen duktig när man kliver av crosstrainern efter 60 min och har gett allt. Minns första passen vi gick på i höst, då kollade vi på varann jag och Johanna efter uppvärmningen (som är cirkus 10 min bör nämnas), totalt döda och trodde vi skulle flyga av crosstrainern. Men pass efter pass har gett mycket och nu fokuserar jag på själva träningen istället för att stirra hål i klockan och önska att jag flög av och skadade mig så jag hade en anledning att inte behöva köra. Haha, ungefär så gick tankarna i början.

Annars längtar jag så himla mycket till julen! Och jag är glad att min kärlek till julen börjar komma tillbaka. Jag har ju alltid älskat julen, ända sen jag var ett litet barn. Men dom senaste åren har julen blivit utsatt av tråkiga och jobbiga tider i vår familj, vilket har gjort att det för min del inte gått att förknippa julen med glädje och allt det andra roliga. Men i år känner jag för första gången på länge att jag är på banan igen :-) Har till och med hunnit inhandla två stycken julklappar redan! Inte illa.
När jag kom hem från jobbet idag hade mamma bakat lussebullar och det luktade såå gott! Själv ska jag ge mig på att baka ett pepparkakshus i år, har redan inhandlat grejerna ;-) Okej, nu lät jag lite väl proffsig så jag måste väl säga sanningen att själva delarna till huset har jag köpt! Annars skulle det nog inte bli så mycket till hus gissar jag ;-)



Kommentarer
Postat av: Helena

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej Hej :)

Postat av: Helena

Tänkte bara säga att jag brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så Hej Hej :)

2011-11-24 @ 08:17:54
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback