20.14

Vilken jäkla skrikdag det blev på jobbet idag. Ibland är det tur att jag bara jobbar 4 timmar vissa dagar, för det där skrikandet tar verkligen kål på en. Man kan inte göra mycket vettigt och inte tänka klart. Tänk er typ 4 stycken 1,5 åringar som står och klänger vid ens ben och samtidigt testar hur många decibel dom kan komma upp i.
Då undrar man vad man håller på med. En pausknapp skulle vara skönt ibland!

Efter jobbet kom Johanna och hämtade mig och vi invigde det nya Inpuls-gymmet i shopping :-) Det är ju bara träningsmaskiner och gym där, inga träningssalar med grupp-pass och sånt. Men det är fint och riktigt fräscht med nya moderna maskiner! :-) Nästan för moderna, för vi fick inte riktigt grepp om dom nya crosstrainermaskinerna.. Men efter ett tag så, dom var ju grymt mycket jobbigare än maskinerna vi kör med på IW:n! Hade typ inte orkat en timme i sträck på en sån där, puuhh..

Imorn börjar jag inte jobba förän 13.30 så då hinner jag med en stanrunda och lunch medd Johanna, Emilia och ELLA! :-) Åh, sötnosen har inte sett henne på ett tag så ska bli så myyyys!

NU: Badtime och sen en gooooood smoothie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback