Be mine



Paramore - Misguided Ghosts


Underbar låt det där! Väldigt värt en lyssning iaf.


Innan jag säger godnatt, måste jag bara få ur mig en sak. Satt nyss och kollade igenom vimmelbilder från helgen på innankrogen.se och jag blir så himla ledsen. Seriöst, vad har hänt med kära gamla Luleå? Eller "Luleå" kanske man ska säga. För jag kollade på över 20 bilder och jag såg inte ett enda känt ansikte. Det känns sorgligt när man ser hur dött det har blivit här och hur alla bara försvinner, en efter en. Men det är väl livets gång antar jag. Många lär väl återvända hit en dag, eller? We´ll see helt enkelt. Luleå är en fin stad som jag alltid kommer ha inne i mitt hjärta. Men just nu är då banne mig min hjärna i någon annan stad, rättare sagt Stockholm. För fy fan vad jag saknar den staden! Våren är inte långt borta där nu och jag kommer ihåg hur fint det var där förra våren och sommaren. OHMYGOD. Puss på Sthlm asså!

Men, från det ena till det andra. Jag hade en deal med mig själv ikväll och den ska jag inte faila. Jag ligger till och med 40 min före tidtabell, underbart! Sov gott allihopa! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback