The things we owe

Jag testade nyss göra mittbena i mitt hår. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Nu förstår jag iaf varför jag valde snebena för x antal år sen. Tack gode gud för snebenan, annars hade jag nog inte haft en enda polare i dagsläget.

Och här sitter jag nu en fredagkväll och inväntar idol. Jag vet seriöst inte när jag var hemma en fredag eller lördagkväll senast? Jag tror inte jag vart hemma någon av dagarna sen jag flyttade från sthlm :O Kan det stämma? Jo det kan fan stämma. Känns lite ovant att inte känna den där stressen för att hinna bli klar med kläder och sminket innan bussen går sju eller halvåtta till nån skön förfest i stan.
Skönt hur som helst att känna lugnet :)

Såg btw i aftonbladet att idol-tove hade haft öl-fest som hade spårat. HAHA jag börjar gilla den där bruden mer och mer, hon är fan i mig rätt klockren snart trots att jag varit rätt negativ mot henne.

OCH jag säger då det, OM Rabih INTE åker ikväll.. då måste det ju vara nån jävel  som har sabbat telefonväxeln eller nåt, för INTE EN VECKA TILL. AMEN.

Nä hörrni, nu ska jag ta och vänja mig vid en lugn hemmafredagkväll och kolla på Uppsala-Plannja på web-tv klockan sju. Dock är inte min favorit med ikväll, den där finska pojken. (nej, nu lät jag som mamma) Synd iaf, i så fall hade man ju haft nåt att titta på. Livet är hårt ;)


Heja plannja, puss puss, L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback