Fix&trix

Har trixat lite med bloggen nu och känner mig rätt nöjd nu. Gillar dom färgglada conversen, behövs liksom inte så mycket mer än dom. Perfekt!

Ikväll har jag bara myst omkring i sköna mjukiskläder, druckit té, sett senaste avsnittet av The Hills, pratat i telefonen och saknat alla fina i stockholm.

Uppskattar verkligen året i stockholm fruktansvärt mycket. Blir alltid så glad och varm i kroppen när jag ser bilder, pratar minnen och tänker på allt roligt vi gjorde. ♥

Stockholm är en underbar stad på alla sätt och vis och det känns absolut som Sveriges centrum. Nu återstår det bara att se om jag återvänder dit en vacker dag? Kanske. Kanske inte. Vi får se helt enkelt och jag tror det blir bra hur det nu än blir.


Nu ska jag lägga mig framför tv:n och så småningom sova och drömma något fint. Puss&Kram, L



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback