Nattbloggning, yeeey!

Drar en liten nattbloggning så här på nattkvisten, så himla mysigt att vara uppe själv i mörkret och bara tänka på.. allt och ingenting.

Har haft en jättemysig helkväll med älskade Johanna ikväll :) Var ju först och såg Beckfilmen och tummen upp för den! Den är värd att gå och se, men kanske inte en av dom allra bästa dom gjort. Men bra var den ;P
Dock så började det lukta rök i biosalongen mitt under filmen och folk blev oroliga, så helt plötsligt stängs filmen av och alla börjar mumla och kolla mot utgången. "Jahaa, kul nu brinner vi inne" Hann jag tänka innan en tjej som jobbade på bion kommer in och säger att det inte är nån fara och att det brinner i en container utanför. Ha ha. Så vi dog inte och kunde se klart filmen i lugn och ro ;)

Efter bion drog vi en repa utanför Allstar och kollade på alla fulla människor som gjorde bort sig och sen åkte vi hem till Johanna och mös ner oss i soffan framför OTH! ♥ Jag är käääär i Jake, vad sweet han är!



Titta vilket hjärtegull! (NEJ, jag har inte gjort den här bilden själv, snodde den från google)

Haha, alltså undra hur alla dom här skådisarna är i verkligeheten?! Luke, Peyton, Nathan, Jake, Haley, Deb, Dan, Karen?!
Skulle vara kul att träffa dom eller se hur dom är bara. Ha ha. Vilken nörd jag är just nu.

Nu lägger jag ner denna nattbloggning innan den spårar totally.

PUSS! ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback