The L&S team did it again

Ja, än en gång var team Sara och Linda igång och gjorde stan osäker igår. Vi har ännu inte lärt oss att dra ut liite tidigare än klockan ett och att inte ta det där sista vinglaset, men vad fan? Vi hade stört kul i alla fall, drog först på Debaser, som förövrigt inte var någonting för oss så vi drog efter ett vinglas och ett fuck you till garderobstjejen. Har kommit fram till att vi och garderobspersonal inte riktigt kommer överens, har varit x antal incidenter med dom genom åren. Men dom är fan lite skumma, det känns nästan som att alla som jobbar i garderoben på uteställen har blivit beordrade att vara dryga?

Jaja.

Vart var jag nu då..? Jo, efter det korta debaserbesöket blev det Göta källare och det var ett riktigt grymt ställe med bästa partymusiken! Sån där musik som verkligen ALLA partyglada människor blir ännu mera party av även fast dom påstår att det inte är deras musikstil. Säg vad ni vill, men schlager och svenska klassiker som gyllene tider osv tackar fan ingen full människa nej till! Så är det ;)

Innan vi drog ut ringde vi Kakan hemma i luuuuulää och berättade hur mycket vi saknar henne och våran kära hemstad. Och om allt går enligt planerna så hoppas jag att jag fortfarande är inbjuden till en festkväll med dig på cleo den 3 okt Karin? ;) Haha, Karin berättade även om våra föräldrars vilda fest hemma hos Nilssons igår, sjukt kul! Fan vad jag saknar dom hela bunten! Mamma, pappa, Kickan och Kentan. Kickan och Kentan känns väl ungefär som min andra familj, dom har ju följt med sen jag var 7-8 bast så det är väl inte så konstigt.


Annars då? Sitter bara hemma i läggan ikväll och myser, sjukt trött sen igår. Är helt själv ikväll för Sara jobbar extra och kommer inte hem förän ett halv två kanske och Ylva är i Sollentuna hela helgen.. jaja, jag klagar inte, har ju en skön soffa och en oläst Cosmopolitan som ligger här och väntar på mig! :)

Vi har i alla fall hunnit med en liten utflykt idag jag och Sara. Vi tog bilen och brummade iväg till Sickla och käkade pizza och kollade i lite affärer, lite lördagsmys sådär :)


Förövrigt så tror jag inte att jag har sagt att jag blev brunett i veckan? :p Bytte profilbild hör på bloggen så där ser ni hur det ser ut, om de nu är någon som är intresserad :) Trivs bra i alla fall och är nöjd med färgen fast det lyser igenom lite blont, eftersom jag var så sjukt jjävla blond innan men får ta och slänga i en toning eller nåt.. kall ljusbrun heter färgen som jag har nu i alla fall. Körde en klippning samtidigt också, sjukt fräscht det blev alltså ;)


Nä, jävlar vilket långt inlägg det blev nu.. bara text och inga bilder, men har tyvärr inga för tillfället.. vi fotade ingenting alls igår, dumt gjort ;)


PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback