Tisdag idag.

Hej!♥

Sitter och kollar på 2 and a half men med Ylvis som förövrigt har kommit hem från östersund idag :) Känns som att hon har varit borta jättelänge trots att hon åkte i fredas. Och igår åkte Hedda hem till Luleå, hon ska vara där till typ nästa måndag eller tisdag, FY FAN vad länge! Kom hem nu typ? Haha eller vad är "hem" egentligen? Jag skriver att hon har åkt hem till Luleå och att hon ska åka hem när hon ska åka hit till sthlm igen? Fast Luleå kommer alltid vara hem för mig iaf, no matter what. Älskade Luleå♥
Igår var det 5 veckor sen vi flyttade hit. 5 veckor sen jag träffade min familj, saknar dom riktigt mycket nu faktiskt.. det är mycket med 5 veckor när man var van att se dom nästan varje dag innan. Kanske åker hem i helgen? Ahh, skönt det hade varit men får se.. annars blir det nog i början av oktober :)

Näe, nu ska jag och Ylven vänta på Sara och kolla på sjukhuset :)

Pusspuss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback