Regig lördag

Ett regnigt stockholm idag, fett trist men vad ska man göra? Hösten här är iaf bättre än i lule.
Nåja, lördag idag och jag har gått på stan några timmar och bränt lite pengar, köpte jeans och lite sånt där som man behöver. Annars är det en lugn helg i helgen, känner mig som en pensionär typ, är så trött när jag inte jobbar.. det tar verkligen på krafterna att jobba på dagis. Skrik, gråt och lek måndag - fredag, men dom är söta så det är värt det :)

Sitter och väntar på Sara som har varit och jobbat som vanligt :p Har varit själv hela dagen, hatar att vara själv när man är van att umgås med nån 24/7.. Hedda är med Sandra och sin mamma i stan, hurtiga marianne lax springer nämligen halvmaran idag! Vilken kvinna ;)

Fick en riktig saknalule känsla nyss, pratade med Anders på msn och han sa att vädret där var super. Saknar också att gå ut i lule, bara grejen att man känner alla. Men annars så är det faktiskt inte så mycket jag saknar förutom familjen. Älskar allt i sthlm, affärerna, barerna, själva staden. Det är verkligen fint här :) Ännu finare på sommaren också, men hösten är ändå mysig.

skljf





hgook

Några bilder från förra lördan på Chaplins bar :) Där lär det bli några fler besök, billig alkohol och kareoke är livet ;)

Nä, nu ska vi glida ner till coop och sen fixa en sen middag, gänget är samlat igen :)

Later!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback