It hurts with every heartbeat

Borde kanske uppdatera här, eller? Det är svårt att blogga, svårt att hitta på roliga saker att skriva om, så varför har man en blogg när man inte behöver? Inte fan vet jag egentligen. Fast det är ju kul att gå igenom bloggen då och då och läsa om gamla minnen och galna kvällar. Så jag tror jag behåller den ändå.

Kan ju berätta att det har varit en jävla helg i alla fall. Jag och Sara har varit i festartagen igen och slagit klackarna i taket rejält. Kan man lugnt säga. Jag antar det är därför jag sitter med partyoutfiten på fortfarande och från Saras sovrum hörs det inte mycket. Måste snart kolla så hon inte är död eller nåt. Försökte få upp henne för en timme sen. Utan resultat.
Nä tillbaka till helgens upptåg.. vinet har vi inte snålat med och ahhhh, 1,2 eller till och med 3 tequila för mycket kanske. Jaja, det är ingen idé att gråta över det, vi har hängt liiite för mycket i baren. I fredags trodde vi typ att vi var med i Heartbreak Hotel när vi var på GK. Top notch!

Så nu är helgen slut och jag kan inte påstå att vi har gjort mycket vettigt. Och lägenheten behövs städas. Verkligen asså.
Jag åker hem till Lule och familjen om två dagar och det känns också top notch. Det är mycket som är top notch nu så jag antar man ska passa på att njuta! Livet är bra.

Nu har lillgossen här vaknat till liv äntligen så nu sitter vi och klurar på hur man kan fördriva den här underbara söndagseftermiddagen i soliga stockholm? Vi får slå iho våra bakishjärnor och komma på nåt helt enkelt!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback