12 sept

Äntligen fredag. Älskar fredagar nu för tiden, känns som när man gick i skolan och alltid längtade efter fredagarna. På ett sätt är det rätt skönt att uppskatta helgen så mycket som man gör när man jobbar måndag till fredag men samtidigt hatar jag det lika mycket. Men det ska ju alltid finnas nåt att störa sig på så lika att lägga ner den diskussionen.

Och här i sthlm har det varit en lugn fredag (som vanligt får vi nästa börja säga..?) efter en intensiv vecka på jobbet. Jag och Sara, som förövrigt äter pencillin så där har ni förklaringen till våra pensionärshelger, åkte till Söder en sväng efter jobbet och shoppade lite. Men imorron blir det en ordentlig shoppingdag, det får bli en bra dag imorron :) Ska köpa en jacka, skor och kanske nå annat smått och gott! Vi får se vad som finns ;)
Sen nu ikväll har vi mest legat på soffan och snackat och ätit lite blåbärspaj, mys mys! Ylva åkte och hälsade på Gabbi Bromma så hon skulle sova där i natt.

Och nu till det roligaste idag, tillägnar detta inlägg till dig gumman, GRATTIS TILL KÖRKORTET HELENA LAX ;) Jag är stolt över dig! Men nu tycker jag det är dags att du kommer hem hit till sthlm igen, vi saknar dig!! :(

Sara ligger här bredvid mig och läser Klick, hon läste precis nåt om Björn Gustavsson och sa att hon kanske är lite småkär i honom trots allt. Vem är inte kär i honom undrar jag..? ;) Hon är ju rätt lyckligt lottad den där tjejen han verkar ha hittat sig. Somliga har tur ;)

Med dom orden säger jag ha en trevlig kväll alla som läser och godnatt!

Puss puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback