Tisdag

Andra dagen sjuk idag och jag vet fan inte vad jag har för sjuka. Mår bara jätte dåligt typ? Är inte super förkyld, men har ont i exakt hela kroppen och är så trött så trött.. orkar knappt göra nå och än mindre gå och jobba. Vill nästan bara spy när jag tänker på jobbet och 14 helgalna ungjäklar på 1 och 2 år. Vi får hoppas de blir bättre snart iaf, kan ha och göra med att jag stressat konstant i 4 veckor sen jag började jobba. Under dom här 4 veckorna har jag aldrig riktigt kommit ifrån jobbet.. det enda jag gjort när jag slutat för dagen är att börja ladda upp inför nästa, sovit och samtidigt drömt om jobbet, klivit upp till en ny arbetsdag och satt igång att stressa i 9 timmar igen.. låter inte så hälsosamt va?
Men vafan? Det här jobbet kommer ju alltid vara så här, det kommer ju inte förändras direkt. I slutändan är det nog inget jobb för mig trots att jag sten hårt har trott det? Men man vet ju inte förän man har testat sig fram så :) Det är bra med erfarenheter!

Nu ska jag göra lite lunch och lägga mig i soffan och kolla på Step up, mmm längtar, alla säger att den är grym ;)

Later!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback