The sun is shining

Hallåhallå!♥

Har precis färgat Saras hår, hon håller på att skölja ur det just nu, hoppas hon blir nöjd! Så nu är hon vääldigt mörk igen, superfint verkligen :) Hon passar så bra i det!

Jahaapp, annars..? Söndag igen, känns som att det är söndag jämt.. och en ny vecka imorgon. Känner mig skitrisig i hela kroppen och trött som fan så är inte alls pepp för en ny vecka. Inte alls. Är lite ur form för tillfället och jag går mest omkring och längtar till jag ska åka hem. Det är ju faktiskt 2 månader sen jag träffade min familj, saknar dom så himla mycket!♥ Men nästa tisdag så är jag troligtvis hemma, LÄNGTAR! Kommer bli toppen att komma hem, ska se plannjas seriepremiär på onsdagen, kanske utgång på cleo på fredagen och annars bara umgås :)

Idag har det varit en jättefin höstdag, precis som igår, ja nästan en ljummen sommardag. Tror det har varit nästan 20 grader! Så jag och Sara tog en lååång sovmorgon, tror aldrig jag har varit så trött som i morse och jag skämtar inte. Var så trött att jag knappt orkade lyfta huvet. Vi tog en runda på stan i alla fall och sen kände vi hungern komma smygande så vi åkte till vårat stammisställe på odenplan, kära thaien och åt lite thaimat :) Satt ute och njöt av kvällssolen till och med. Stockholm är verkligen hur vackert som helst, man slutar aldrig förvånas :)

Ska gå och kolla hur Saris hår blev nu, sen blir det sängen, börjar 7 30 imorn.. suck, livet är tungt ibland.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback