How to save a life

Sitter och nöter How to save a life med The fray och den påminner så sjuuuuuuuuuuukt mycket om allra första tiden här, lyssnade på den hela tiden och hade den som väckarsignal (har det fortfarande iofs), så det är verkligen sthlm för mig. Fast den påminner galet mycket om när jag brukade åka dom oändliga bussresorna till och från mitt gamla jobb i sunderbyn hemma i luleå. Ja, herregud det var tider..

Nu har man vardagen och livet här i sthlm. Ibland brukar jag stanna upp och tänka "Vad faaan gör jag här?"  för att sedan fortsätta som om inget har hänt. Man anpassar sig otroligt fort efter nya saker men det är desto svårarare att släppa dom sen. Det är många många saker man egentligen aldrig släpper heller utan dom finns där hela tiden men dom bleknar.
Men nu är det så här i alla fall och jag tror inte att det är bra att tänka för mycket, man blir knäpp till sist. Lika att köra på vafan, man lever ju bara en gång tydligen. Jag har mitt dagisjobb här och på kuppen har jag gått och blivit förälskad i en liten unge där. Han är verkligen kärlek för mig lilla B. Liten på jorden är han men han lämnar stora avtryck efter sig, haha.
Låter kanske lite kul men om ni skulle se honom så skulle ni fatta, han är så himla gullig!♥

Och idag bokade jag mina älskade flygbiljetter hem :) Tisdag - söndag nästa vecka är jag alltså hemma, aaaaaah jag LÄNGTAR! :D


Imorn är det jobb som vanligt, mördardagen dessutom, 8-17, men ta mitt liv? Jaaaaaaaaaajja, bara att le och vara glad ;)


Näe, nu tror jag Olle snart börjar ge mig arga blickar från soffan för att jag har sagt att jag ska diska i säkert en timme nu.. förlåt olle, nu ska jag ta tag i det!




 
HAHAHA, vart är alla kändisar undrade vi den kvällen.. + Olles koppa där i mitten ;)

PUSS!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback