Stay with me, right?

Ja nu har jag fixat tillbaka mina grejer sen igår. Det enda som tydligen är på vift nu är min plånbok men den är i trygga händer. Det ringde ett okänt nummer idag och jag svarade såklart inte. Jag tycker inte om när det ringer nummer som man inte har sparat i telefonboken, visst är det läskigt? Så fick jag ett röstbrevlådemeddelande från någon Mikael som tydligen har min plånbok. Jag hade aldrig märkt att den var borta om inte han hade ringt, för jag använder typ aldrig min plånbok. Det enda jag har i den nu är mitt åhléns kort och kvitton. Inget viktigt liksom. Men i alla fall, ett stort tack till denne Mikael. Det finns ändå ärliga människor? Coolt.

Hade hur som helst en kanonkväll igår och det var mycket tack vare Kakan och Carro♥ Men klart man haft en kanonkväll när man får ångest när man kollar kontot och när det står ange PUK -kod på mobilen. Haha. Och vårat kära Cleo höll samma standard som förut och gjorde inte mig besviken.

Jag har haft fantastiska dagar här hemma nu och jag kommer sakna det. Men jag vill ändå klargöra att jag trivs hur bra som helst i sthlm och jag älskar verkligen den stan. Älskar att bo med mina tjejer och just nu hade jag inte velat göra någonting annat. Känns som att folk kanske tror att jag inte trivs där och vill flytta hem, men det är omtumlande att komma hem efter 2 månader ifrån tryggheten i luleå och familjen. Det vore konstigt om man inte reagerar.
Det enda som jag har ångest över att komma tillbaka till är mitt jobb egentligen, för det är så sjukt jävla tungt. All energi och all tid på vardagarna går åt till att jobba, sova och ladda för nästa dag. Jag går typ bara och väntar på att bli utbränd och det är ju inte okej va? Får ta mig en riktig funderare och kanske börja söka annat jobb. Vi får se mina damer och herrar. Vi får se.








Några bilder från igår, haha, min och Carros 2-mannafest. Fan vad kul det var.

Möjligt att det blir en update senare. Den som lever får se! Nu tänkte jag umgås med min fina familj♥

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback