This year, all my dreams come true..?

Ja, satana perkele vad tiden går! Idag är näst sista dagen på detta underbara..eller vänta, underbara 2008? Har det varit så underbart? Om jag ska vara ärlig så hade jag förväntat mig mer av det här året, men flytten till elstockholmo är väl det största och egentligen det enda som hänt som är värt att ta upp. Förutom den så kommer jag inte på så mycket som har hänt faktiskt. Vi har festat BETYDLIGT mycket mindre än förra året (VÄLDIGT positivt, risken finns ju dock att 2009 spårar)
Men hur som helst så är jag glad att jag och mina kära gummor tog oss i kragen och gjorde så sthlm blev vårat.
Nu ser vi fram emot en härlig vår där, DET kan bli underbart! ;)

Så ett datum jag alltid kommer minnas från 2008 blir 3e augusti, då satte vi oss på tåget mot nånting nytt och främmande. En ny stad, nya människor, nytt jobb, lägenhet. Ja, ingenting påminde om Luleå i alla fall, förutom vi själva och det var ju  positivt?

Jag sammanfattar 2008 som ett jävligt neutralt år, även om det enligt media, tidningar och hela cirkusen har hänt sjuhelsikes mycket i år. Det kanske det har, men mitt privata år har varit rätt neutralt. Asså klart det har hänt saker, man kan ju inte ta sig igenom 365 dagar utan att nåt händer liksom, men inga större grejer. 2007 hade vi ju en jäkla massa resande och studenten i bagaget. Jävlar vilket år det var!
Nåja, hur som helst så känns det som alldeles alldeles nyss jag satt här för ett år sen och sammanfattade 2007, kommer ihåg det så väl så jag blir rädd för hur fort tiden går.

Den stora frågan då, jag ställer den igen ett år senare, hur blir 2009? Jag hoppas på ett galet roligt år, många roliga minnen, bilder och så hoppas jag på någon rolig resa! :) Det hade suttit fint.



Dålig kvalla men jag är bara tvungen att lägga upp den. 080808 och vi hade bott i sthlm en vecka och detta var stockholmarnas dag. Det var SMOCKFULLT med folk över hela stureplan och till och med stockholmarna själva sa att dom aldrig hade sett så mycket folk. Vi luleåbor skulle väl kunna beskriva det som..5 luleåkalas? Räknat i folk asså. Galet!

P.S Nånting som jag glömde nämna, som enligt mig är en sjukt stor händelse, är att 2008 var året när våran Sara blev en ÄKTA DJURVÄN! Ja dra åt helvete, jag trodde aldrig det skulle hända. På riktigt. Det hände verkligen. I år.
D.S

Kommentarer
Postat av: saraan.devote.se

hahahahhaha jag är en djurvän!!! :O

2008-12-31 @ 14:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback